Pages

13 Şubat 2008 Çarşamba

Isinma Turu

Uzun zaman oldu biliyorum ama sanki uzun zaman olmamis gibi davranmak istiyorum. Tabii sakincasi yoksa:) Bazi arkadasliklar vardir. Uzun zaman gorusmezsiniz ama ilk gordugunuz anda kaldiginiz yerden devam edebilecek bir bag vardir aranizda...Iste bu da onun gibi olsun istedim. Itiraf edeyim; aslinda biraz da yazamayisimi ortbas etmek cabasi icindeyim. Bakin gectigimiz zaman icinde neler geldi basima:) Hem de bir isinma turu olur bu yazi bize.

  • Isten ayrildim
  • Memlekete dondum:)
  • Orgu ormeye basladim ( ama bitiremedim :) )
  • Tatile gittim
  • Sacimi kizil kahveye boyattim
  • Sacimi koyu kahveye boyattim
  • Sacimi bakir tonlarinda boyattim:) ( Hepsi 10 gun icinde oldu )
  • Sac derim dokuldu
  • Bel fitigi oldum
  • 3 gun yattim
  • Ciciturk'un dizi kanallarini ezberledim
  • Ise girdim
  • Nisantasina kavustum
  • Tasinmaya karar verdim
  • Indirimden sonuna kadar faydalandim
  • Hayatin surprizlerle dolu oldugunu yeniden anladim ve bu, kocaman bir gulumseme yerlestirdi yuzume:)

Karli bir Istanbul gununde ben, Aylin Tunali, sizlere Nisantasi'ndan yazdim:-p

Sevgiler

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Hoşgeldin :D
Beklemekten gözlerimiz yollarda kaldı :)

Selim Yıldız dedi ki...

Kaaaç haftadır hiç blog okumadıık..
Canımız sıkıldı biziiim...
Aylin Tunalı bişeyler yazsanaaa..
Yorumunu yaparız sonraaaaa...
;)

Unknown dedi ki...

Yazdıklarınızı okumaya başladım Aylin Hanım çok güzeller.
Sizi çok seviyorum:)

Unknown dedi ki...

Yadıklarınızı okumaya başladım Aylin Hanım çok güzel ve eğlenceliler.

Sizi çok seviyorum:)