Pages

14 Şubat 2008 Perşembe

Alan razi satan razi:)


Bugun 14 subat sevgililer gunu. Oncelikle hepinizin sevgililer gununu kutlarim. Sabah ofise gelmeden once Pelit pastanesine ugrayip minik islak keklerden aldim. Daha once defalarca aldigim bu kekler her daim kalp seklince olup ilk isirikta mutluluk hormonu salgilatan bir lezzete sahiptir. Ofisteki arkadaslarimin da sevgililer gununu kutlamak icin sevimli ve lezzetli bir hediye olacagini dusunup bir kutu aldim. Hepimiz afiyetle yedik:) Simdi ozel gunlerin piyasayi hareketlendirmesine gelelim. Hem bu gunlerin tuketim toplumunun sonucu oldugunu dusunurum hem de bu sonucun esirin olmaktan kurtulamam. Sabah aldigim kekler bile aslinda bunun gostergesidir. Bugun oglen yemegine giderken sokaklarin daha hareketli oldugunu fark ettim. Zaten markalar da her zamanki gibi bu durumu kullanarak musteriye dokunma firsatini kacirmiyorlar. Sadece Rumeli caddesinden Kirinti'ya gidene kadar yolda 2 etkinlik gordum. Birisi Miller in muzisyenleriydi; ki ben cok akillica buldum. Kucuk butceli dikkat cekici bir is. Muzigin etkisini her daim basarili bulmusumdur. Insanlar sokakta yururken seslere cok duyarli oluyor. Kopek havlamasi, haddini asan korna sesleri, birbiriyle karsilasan iki eski arkadasin "aayyy canimm inanmiyorum.." gibi sevinc nidalari bile insanlarin kafalarini dondurup bakmasina neden olurken, neden guzel ve romantik melodiler dikkat cekmesin ki? Dun Valikonagi caddesinde gordugum Miller sokak muzisyenleri bugun Kirinti'nin onundedydiler. Valikonagi'nda ise Kotex'in kizlari cicek sepetlerinde mini deneme boylari dagitiyorlardi. Kotex'in sevgililer gunuyle bagdasan kirmizisi goz aliciydi. Ayrica urun dagitan kisinin urun hakkinda bilgi verme teknigi de guzeldi. Bazi numune dagitimlarinda hostes bilgi bile vermeyi unutur ya da o kadar bayik bir sesle anlatir ki " Hii hii.." diyip son cumleyi dinlemeden uzaklasirsiniz.


Markalar, tuketici ve perakendeciler bir 14 Subat'i daha tepe tepe kullanip fayadalanip faydalanildilar:) Memnuniyetsiz olan var mi peki? Hayir tabi ki:) Kabaca sunu diyebiliriz; Alan razi satan razi:)))


Happy Valentine's Day

1 yorum:

Adsız dedi ki...

İki gündür gözlerimi yaşartıyosun yani ama bugün Cuma diye mi serdin yazmadın ? Olmuyo böle biz hergün bekliyoruz yazılarını yoksa o sıkıcı iş günümüz nasıl biter ?