Pages

21 Şubat 2008 Perşembe

Aragaz degil Ipragaz:)

Ipragaz'in son reklami takdire deger olmus. Zaten herkes begenisini dile getiriyor. E ben de "benim neyim eksik? ben de yazayim" dedim:))

Urunun ozelliklerini eglenceli bir sekilde anlatmak urun ne kadar ilginizi cekmese de aklinizda yer etmesine neden oluyor. Bakin bu basariya kimler imza atmis;

Reklam Ajansi: Tayfa Reklam

Yaratici Grup : Kagan Kucuk, Oktay Can, iliz Alp

Produksiyon Sirketi : PTT

Yapimci : Tunay Vural, Asu Sipsak

Yonetmen : Ozak Aciktan

Tebrikler:)

Not: Bu arada reklamin sonundaki kamyonetin uzerindeki yaziya dikkat:))

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ara gaz:D hehee,süper reklam olmuş ya..iyi keşfetmişsin arkadaşım aferin sana;))

herim dedi ki...

Reklamın yeni versiyonunda kamyonun üzerinde yazı yazmıyor. Acaba Aragaz-Aygaz la olan benzerlikten mi kaynaklandı, bilemiyorum :)