Pages

25 Şubat 2008 Pazartesi

Rezzervasyon yaptiracaktim

Gecen gun arkadasim yeni bir siteden bahsetti. Turkiye genelindeki restaurantlarda online rezervasyon yaptirabileceginiz, Amerika'daki Open Table ve Restaurant Reservations'in Turk versiyonu olan Rezztoran. Isim akilda kalici ve yaratici olmus bence. Amerika'dayken Open Table'i bir kez kullanmistim ve gayet de guzel isleyen bir site olduguna sahit oldum. Haliyle bizimkiler nasil yapmis diye merak ederek hemen kullanmak istedim. Sehir, semt, mutfak turu, tarih ve kisi sayisini girerek rezervasyon yaptirabileceginiz gibi mekani secerek de rezervasyon yapabiliyorsunuz. Buraya kadar hersey guzeldi. Sonra asagidaki verilerle rezervasyon yaptirmak istedim.

Sehir: Istanbul
Semt: Nisantasi
Mutfak: Tum mutfaklar
Tarih: 22 Subat Cuma
Saat: 20.00
Kisi: 4

Arama Sonucu: Aradığınız kritere uygun mekan bulunamadı, lütfen tekrar deneyiniz.

Tabii buyuk bir hayal kirikligi...Cuma aksami Nisantasi gibi bir semtte hic bir restaurantta yer bulunamiyor. Arkadaslarim bilir, olumlu ya da olumsuz geri bildirim yapan bir tuketiciyimdir. Hemen site yoneniticilerine bir email yazdim. Kibar bir dille yaptigim aramanin sonuc vermedigini belirtip, e bunu da yapamayacaksak neden bu site var demeye calistim:)

Ertesi gun aldigim cevap;

Merhaba Aylin Hanım,

Öncelikle servisimize ilgi gösterdiğiniz için teşekkürler. Sitemiz hizmete başlayalı henüz iki hafta oldu ve son derece detaylı test yapmış olmamıza rağmen arada böyle gözden kaçırdığımız teknik aksaklıklar olabiliyor. Problem şu anda giderilmiştir. Bizi bu sorundan haberdar ettiğiniz için teşekkür ederiz. Sistemimizle ilgili fikirlerinizi her zaman bizimle paylaşmanızı dileriz.

İyi günler dileriz,

Rezztoran Ekibi

Acikcasi kafamdaki olumsuz etkiyi verdikleri yanitla tamamen olumluya cevirdiler. Ve siteye tekrar girip arama yaptigimda gercekten sorun giderilmisti. Her ne kadar henuz siteye bagli cok mekan olmasa da basarili olacagina inandigim ve musteri memnuniyetine onem verdikleri icin takdir ettigim bir site.

Hiç yorum yok: