Pages

12 Aralık 2007 Çarşamba

Merhaba

Başlangıçlar her zaman zor ve heyecanlı olur. Ilk satırlarımı, ilk başlığımı nasıl yazsam diye düşünürken, aslında orijinal olmaya çalişmak yerine içten olmanın daha iyi olacağına karar verdim. Ve " Merhaba" demek istedim, kelimenin en sıradan ama içten haliyle.
Aslinda geçtiğimiz cumartesiye dönmek istiyorum. Çünkü blog yazma fikri o gun belirdi kafamda. Hani şu son zamanların modası olan kablosuz internet bağlantılı cafelerden birisinde, ben de laptopımı açmış internette geziniyordum. Sık sık takip ettiğim www.marketingma.com sayfasına bakarken başka bir sayfayla tanıştım, www.zeynepinyeri.com . Harika çekilmiş fotoğraflar, gezi yazıları ve küçük notlar...İşte " benim de böyle bir alanım olmalı" dediğim andır:)
Sonra uzun süre ne üzerine yazmalıyım diye düşündüm. Ama nedense tek konuyla sınırlı kalamadım. ( Bu durum, çok yönlülüğümden değil, kararsızlığımdan kaynaklanıyor:) ) Ama en sonunda karar verdim; aslında ben sadece yazmak istiyorum. Buyrun bakalım:)

9 yorum:

Adsız dedi ki...

canım bloğun hayırlı uğurlu olsun.Başlangıç ii gayet daha da ii olacağına eminim.Her gün okunacaksın ona göre kendini ayarla bağımlılık yap bizde oldu mu?
İi şanslar

Adsız dedi ki...

Giriş yazını çok beğendim..Hayranlığım bir kat daha artti ;)

Adsız dedi ki...

yazını okudum sonunda resmine baktım.yazında resmin gibi samimi içten ve güzel...yeni yazılarını bekledigimi samimiyetle yazıyorum..harikasın..

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Hoşgeldin Aylin, ne mutlu bana - bu paylaşımında azıcık benim de katkım olmuş. Merhaba, ' ben sana yakınım ' anlamına geliyormuş, ne güzel başlık olmuş bu yüzden.
güzel paylaşımlarını bekliyoruz.
selamlar.

Adsız dedi ki...

Ne yapsan yakışıyor..
Hayranların hergün artıyor..
member of AylinFunClub..

Adsız dedi ki...

Galiba blog yazmanın en keyifli yanlarından birisi paylaşımlara yorum almak. Henuz pek bir şey paylaşmış olmasam da çok mutlu oldum. Teşekkür ederim:)

Bu arada, sevgili Zeynep, senden yorum almak ayrı bir mutluluk oldu benim için:)

sercan dedi ki...

her yazına bu kadar yorum gelecek sanıyorsan yanılıyorsun. blog okuyucusu haindir, bir iki yazar sonra susar, arada gaza gelir yine yazar. püf noktası onları beklemeden sürekli yazmak.

Adsız dedi ki...

Kimse şevkimi kıramaz:)