Pages

11 Haziran 2010 Cuma

Kahve İçen Karıncalar


Blogger'a eklenen yeni veya benim yeni sandıgım sayfa tasarımlarını kurcaladım biraz.Umarım yeni sayfa yapısını begenirsiniz. Gelelim bugunun yazısına...Geçenlerde yine web'de oradan oraya atlarken güzel bir tasarım sitesiyle karşılaştım. Geniş bir ürün yelpazesi olmasa da bir kaç tasarımına bayıldım. Ne tasarlıyorlarmış derseniz, fincan, tabak, yastık kılıfı, havlu, kolye gibi birbiriyle alakasız objeler:) Aslında bana ilginç gelen kısmı her ürünün el yapımı ve çevre dostu olması. Zaten web sitesinde her ürünün nasıl yapıldıgını açıklamışlar. En begendigim tasarım fotografta gördüğünüz karıncalar basmış fincan. Ama henüz bu fincan satışa çıkmamış. Bu fincanı almak istiyorsanız bekleme listesine adınızı yazdırmanız gerekiyor.

Ayrıca kartpostal niyetine kullanabileceginiz ilginç bir fincan daha var. Görün derim.
Evet gelelim bıdı bıdı anlatıp da adını bir türlü telaffuz etmediğim sitenin adresine.

http://www.baileydoesntbark.com/ Bailey tasarımcı kızımızın köpeği olup havlamadığı da külliyen yalandır:)

Sevgiler,

Hiç yorum yok: