Pages

22 Ağustos 2008 Cuma

OLMAMALI


Dun metroya bindigimde yuruyen merdivenden inerken duvardaki reklam panosu dikkatimi cekti. Hos, sayilarini dusununce dikkatimi cekmemesi de pek mumkun degildi zaten:) Sirin yuzlu guzel bir kiz tepesinden akan sudan dolayi yuzunu burusturmus gulumsuyor. Uzerinde de Hic bir kizin kendini kipir kipir hissetmesi icin bir erkege ihtiyaci olmamali yaziyor. Bu da ne demek diyorum icimden. Ben mi alingan bir gunumdeydim bilmiyorum ama reklamdaki slogan beni cok rahatsiz etti. Kendimizi kipir kipir hissetmek icin neden bir erkege ihtiyacimiz olsun ki zaten? Kabul ediyorum zaman zaman erkekler de ask vesilesiyle kizlarin kipir kipir hissetmesine neden olur ama kipir kipir hissedilmenin ana nedenlerinden degildir. Urunun hedef kitlesi nedir bilmiyorum ama o kitlede ben yokum:) Sonra dusundum, ben ne zaman kipir kipir hissediyorum diye. Gunesli bir hava, deniz, tatile cikma fikri, onaylanan bir proje:), yeni cikan bir sarki...Cok mu polyanna oldum bilmem ama gercekten ben boyle seylerden enerji alan birisiyim ve eminim bir cok kadin da ask ( erkek demek istemiyorum, boylesi kulaga cok daha hos geliyor ) haricinde bir cok nedenden kipir kipir hissediyordur. Kisacasi daha guzel bir iletisim mesaji secilebilirdi bence.
Not: Bu fotografi benim icin ceken Ekin'e de tesekkur ederim:)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hatta ben erkek olmadığı zaman hayatımda daha kıpır kıpır hissediyorum kendimi:))yanlış bi reklam olmuş bence de beni neşelendirecek çok daha güzel şeyler var hayatta;)