Pages

18 Aralık 2007 Salı

Bu yazının bayramla bir alakası yoktur


Her bayram yaklaştığında herkes eski bayramlara dair özlemlerini, şimdiki bayramların tatile dönüştüğüne dair serzenişlerini, büyüklerimizin eskisi gibi hatırlanmayışını söyleyip duruyor. Ve açıkçası bunlar bana çok yapmacık geliyor. O yuzden ben eski bayramlara duyulan özlemden hiç söz etmek niyetinde değilim. Ama "özlemek", üzerine çok konuşulası bir fiil. Düşündüm de özlemek fiilini kullanarak kurabileceğim bir sürü cümlem var ama bayramlara dair olmayan:)



  • Yogun bir dönem geçirdiğim için öğrencilik günlerimi ve sabah dersine girmeyi reddedip kendimi uykuya bıraktığım günleri

  • Beyoğlu'daki Pia'nın eski zamanlarını ve orada sabah kahvesi içmeyi

  • Kardeşime sözümü geçirebildigim ve kaba kuvvet uygulamamdan korktugu günleri ( bunun için en az 7 -8 yıl geriye gitmem gerekiyor:) )

  • Çiğdem'in Datça'daki balkonunu ve deniz manzarasını

  • Yazın Ortaköy House Cafe'de mojitoya benzemese de ne içtiğini sana unutturacak kişiyle mojita içmeyi

  • Dial-up internet baglantısının kulakları tırmalayan sesini

  • Tek başıma Beyoğlu'nu yeni baştan keşfetmeyi

  • İngilizce ögrenirken ögretmen zoruyla tuttugumuz ingilizce günlüğüme şifreli yazılar yazmayı

  • Altınoluk'ta kuzenimle akşam kör karanlık sahile inerken acaba ne giysek diye saatlerce düşünmeyi
  • İsteksizce başlayıp sonradan şuursuzca Lost izlemeyi

  • Eve gittigimde kardeşimi evde görmeyi ve kendi yarattığı karışık sahanda yumurtalarını

özlüyorum
Tek bir fiil kullanarak bir sürü cümle kurdum işte.
Bu listeyi sonlandırmak ne kadar zormuş:) Hem de giderek falasıyla kişiselleşiyor ama yapacak birşey yok. Blog da benim özlenenler de benim...Şimdi ben olsam ve dışarıdan bu blogu okusam, kesin benim de aklıma özlediğim bir sürü şey gelirdi. Aman diyeyim benim gibi liste yapmaya başlamayın, duramıyorsunuz:) Ya da başlayın gitsin. Nasılsa bugün son iş günü, hiç kimsenin iş yapası yok, herkes hararetle bugünün bitmesini bekliyor. Yaşasın bugun kaytarma günü:)

NOT: Evet linklerdeki görselleri bir yerlerden araklamış olabilirim ama bu bile yeterince yorucuydu:)


3 yorum:

Adsız dedi ki...

hani lisede yaptığımız müzik listelerine,arabayı kaçırıp pazar sabahları 8'de memleket daha uyurken arabayı kaçırdık yehuu geziyoruz diye çocukça sevindiğimiz zamanlara özlem....bunları da ben ekliim:))bende çok şeyi özledim ya,güzel günlerdi güzel;))

Aylin dedi ki...

Dogru:) En cok da arabesk kasetlerımızı ozledım aslında:) her seferınde benım kaybettıgım kasetlerı:)

Selim Yıldız dedi ki...

Belki eskiler cok güzel ve ozlem dolu ama ozledigine kavusmak, paha biçilemez...
Şanslı mıyım ne :)