Pages

26 Aralık 2007 Çarşamba

İhtiyaç Molası




Aslında yazımı geçtigimiz hafta yazıyordum fakat bir sürü hayatsal gelişme gecikmeme neden oldu. Hevesim kaçtı. O yüzden farklı bir konuyla yeni bir yazımı en kısa zamanda yayınlayacağım. Görüşemediğimiz günlerden bazı notlar;
Bayramda bol bol dinlenmeye çalıştım.
Sık sık A.O'yla görüştüm:) A.O çok yakın bir arkadaşım. Yanlış anlaşılmasın:))
Et yedim:)
Şirketin makinasıyla fotograf çektim.
Balık da yedim.
Dilek'in sevgilisiyle tanışma fırsatı buldum sonunda!!:)
Facebook ve ilkokul arkadaşlarımız uzerine uzun geyikler yaptık.
O.T. uzatmalı sevgilisinden ayrılmış. ( 6 yıllıktı )
Babaannem ve dedemi ziyaret ettim. Kardeşime bayram harçlığı olarak 50 lira verirken bana 10 lira verdiler:) Gözleri iyi görmüyordur karıştırmıştır diyerek kendimi avutuyorum:)
M.S nin babası vefat etti. Çok üzüldük.:(
En kısa zamanda yazışmak üzere,
Sevgiler

Hiç yorum yok: