Gecenlerde yazdigim kurumsal sosyal sorumluluk konulu yazidan sonra gazetelerde cikan haber beni hem guldurdu hem de bu isin gercekten iyi yapilmazsa ne gibi sonuclar verebilecegi hakkinda bilgilendirdi.
Rowenta'nin meme kanseri vakfiyla elele(!) yuruttugu "ROWENTA ILE PEMBE HAYAT, ÜNLÜ KADINLARDAN MUHTEŞEM SERGİ" isimli projenin aslinda vakiftan habersiz gerceklestigini iddia edildi. Proje kapsaminda unlu oyuncular da ciplak poz vermisti. Rowenta yetkilisi, gazeteci bir tanidiklarinin bu projeyi onlara getirdigini soyluyor. Vakif yetkilisi ise haberi yalanlayan bir basin bildirisi yayinliyor. Yani vakif bu olaydan tamamen habersizmis.Simdi aklima takilan bazi sorular var. Bir marka yetkilisi, boyle onemli bir proje icin nasil olur da dogrudan projenin kalbi olan kurumla hic yuzyuze gorusmemis olur? Nasil olur da ortada yazili bir sozlesme olmaz? Demek ki gercekten kurumsal sosyal sorumluluk projesi yurutmek her markanin harci degilmis:)
1 yorum:
Aylin hayretler içerisinde okudum.
Radikal'deki habere göre marka aslında böyle bir sergiye "sponsor" olmuş, bir KSS değerinde ele almamış, ancak yalnızca parayı vermek sponsor olmak anlamına gelmiyor elbette. Bir takip etmeli, organizatörün sözleşmesini takip etmeli, vakıfla yapılan temaslarda her daim cc'de bulunmalıydı...
Organizatöre söyleyecek tek kelimem yok, o parasını almayı ve PR'ını yapmayı bilir zaten, bu işi takip edip menfaatine çekmesi gereken Rowenta'ydı ama onlar da şuursuzca parayı verip kaçmak istemişler belli ki.
Böyle bir etkinliği ciddiyetle ele alsalardı en azından fiziksel bir toplantı yapılırdı diye düşünüyorum.
Yorum Gönder