Pages

18 Temmuz 2008 Cuma

Icimi doktum. Okumak zorunda degilsiniz:)

Lutfen bu yaziyi benim icimi dokusum olarak algilayin. Okumak zorunda degilsiniz ama anlatmaya ihtiyacim var:)

Her turlu soru ve sorunlarimiza bir telefon uzakliginda oldugunu iddia eden bir destek hizmet hatti var. Buyuk bir grubun sirketi olan bu markayi mutlaka bir yerlerde duymus veya gormussunuzdur. Gelin bu markaya What's Up diyelim:))Ben de yaklasik 2 yildir bu hizmet hattinin uyesiyim. Aslinda ilk yilimin sonunda uyeligimi yinelememe karari almistim fakat telefonda uyelik yenilemek icin arayan bayan bir sekilde beni ikna edip tekrar uye yapti. Telefonu kapattigim anda pismanligim su yuzune cikti. Oldu bir kere diyerek 2. yil uyeligimi sindirmeye calistim. Genellikle bilgilendirme hzimeti ve havaalani otopark hizmetinden faydalandim bugune kadar. Fakat gectigimiz yil ciddi bir trafik kazasi geciren kardesime hava ambulansi gerektiginde yine bu hatti aradim. Dakikalarin bile hayati onem tasidigi o gun, bu hat bana hava ambulansi gonderip gonderemeyecegini bildirmek icin beni saate yakin bekletti. Aslinda bu hizmeti baska bir saglik hizmeti veren sirket uzerinden yurutse de benim kontagim hizmet hatti oldugu icin arka plandaki organizasyonsuzluk beni cok da ilgilendirmiyor. En sonunda kendimiz baska bir hava ambulans sirketini aramak zorunda kalmistik. Bu olaydan sonra uyeligimi nasil yinelettigimi hala bilmiyorum.
Bu yil icerisinde de yine otopark ve bilgilendirme hizmetlerinden faydalandim.Haziran ayinin 22 sinde seyahat danismanligi almak icin bu hatti aradim. Portekiz'e gitmeyi planliyordum fakat bir tur ile degil de tek basima gitmek istiyordum. Bu yuzden de onceden ulkeyle ilgili bir arastirma yaptim. Yine de her ay 80 Ytl verdigim icin ve iyi bir seyahat danismanlari oldugunu iddia ettikleri icin onlardan da Portekiz'le ilgili gezilecek gorulecek yerler bilgisi istedim. Bugun tarih 18 temmuz ve ben hala bu bilgiyi alamadim. Bu bilgiyle ilgili olarak tam 4 kez arandim. Her seferinde beni danismana aktarmak istediler fakat bir turlu musait olmadigi icin aktaramadilar. Madem danisman musait degil, beni nicin ariyorsunuz dedim. Kusura bakmayin tekrar arayacagiz dediler. Ve ben her seferinde telefonla bilgi vermenize gerek yok. E-posta atin lutfen dedim. Ne gelen e-posta var ne de arayip soran. Portekiz'den sogudum desem yeridir:)
Gecen haftalarda uyelik bedelimi kestikleri kredi kartimin suresi doldugu ve digerini aktif hale getirmedigim icin bedeli cekememisler. Tam bu donemde ben yine bu hatti arayip bir bilgi istedim ve bana bu bilgiyi veremeyecelerini ilettiler. Neden dedigimde kartinizdan odeme cekemiyoruz diye yanitladilar. Ben de durumu izah edip bunun icin beni arasalardi konuyu cozebilecegimi soyledim.
Ve ben simdi bu hizmet hattindan maalesef cikamiyorum. Sozlesme geregi 1 yili doldurmadan iptal etmiyorlar. Bu olaydan oturu ilk once kendime kiziyorum. Memnun kalmadigim bir hizmeti tekrar aldigim icin. Daha sonra da sunu sorguluyorum; Bu kadar cok vaadde bulunan bir marka musteri memnuniyetini nasil olur da bu kadar az onemser? Asli hizmetleri arasinda bulunan bir hizmeti 2 aya yakin bir sure boyunca nasil olur da veremez?

Serzenislerimi okudugunuz icin tesekkur ederim:)

1 yorum:

Eren Kumcuoğlu dedi ki...

Back Up =)
Gereksiz hizmetler bütünü bence...