Pages

2 Temmuz 2008 Çarşamba

Hakli Musteri




Bankalarin telefon bankaciligindan hic bir zaman haz etmedim. Bu sabah yasadigim olay da bu konuda kendime tekrar hak vermeme neden oldu. 2 gundur sabah saat 09.30 civarinda Garanti Bankasi tarafindan araniyorum. Gecen haftalarda yaptigim kredi karti basvurusu icin oldugunu saniyorum. Gelin gorun ki henuz aradiklarinda bir turlu acma firsatim olmadi telefonu cunku 2 kere caldirip kapatiyorlar telefonu ve ben de yetisemiyorum. Her seferinde Alo Garanti'yi arayip bir musteri temsilcisiyle konusmaya tesebbus ettim fakat musteri numaraniz yoksa bu pek de mumkun gorunmuyor. Musteri olmaya calisirken bir musteri numaramin olmasi da beklenemez degil mi?
Bu sabah da ayni sekilde telefona yetisemeyince internet sayfalarina girip baska bir numara var mi diye baktim. Tam bu esnada Hakli Musteri Hatti ile karsilastim. Ben de bir kac gundur iki kere caldirip kapadiklari ve bir turlu kredi kartimin isleme konulmasinin gerceklesmedigini dusunup kendimi cok hakli buldum:) Bu durumda ben de Hakli Musteri Hattini arayabilirdim. Aradim. Konuyla ilgili tek tespitim var.

Hakli Musteri Hatti, haksiz musteriyi bile hakli duruma sokabilir:) Cunku tam 10 dakika boyunca musteri temsilcilerinin diger musterilerle ilgilendigini soyleyip durdu. Bu da ayri bir ironi bence. Hakli musteri hattini arayan bu kadar cok inan var ise demek ki Garanti'de birsey ters gidiyor olmali.

Teoride cok basarili olan bir uygulama pratige geldiginde bakin nasil basarisiz olabiliyor. Tabii bu bana denk gelmis kotu bir tesaduf de olabilir. Eger farkli bir tecrube yasayan varsa lutfen paylassin. Ben de utanayim:)

Hiç yorum yok: