Pages

22 Ağustos 2010 Pazar

Unutmayalım, bizim de başımıza gelebilir

17 agustos 1999 depreminin 11. yılını henüz anmışken ve o günlerdeki zorlukları,acıları yaşamış insanlar olarak Pakistan'daki sel felaketinin ne derece vahim olduğunu ve ülke vatandaşlarının hem madden hem manen ne büyük bir yıkım içerisinde olduklarını gönülden hissedebiliyoruz.Felaketten sonra bir çok insan açlık,salgın hastalık riskiyle yaşamaya çalışırken kayıplarına bile üzülemiyor belki doğru düzgün.


Pazartesi günü ben de seçtiğim bir yardım kuruluşu aracılığıyla Pakistan'daki sel felaketi için bağışta bulunacağım.

Sadece hatırlatmak istedim.

Başbakanlık tarafından yurutulen yardım kampanyası için tıklayın

Unicef Turkiye tarafından yurutulen yardım kampanyası için tıklayın

Unutmayalım, bizim de başımıza gelebilir.

Sevgiler,

Hiç yorum yok: